Tarjuska haastoi minut mukaan tähän

          Tee näin:

 Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omilla.
Ja haasta 4 blogiystävää mukaan.

  1. Neljä työtä joita olen elämäni aikana tehnyt:

  1) Ammattikoulu aikaan olin puutarhalla töissä, siellä tein kaikkea mahdollista istuttamisen ja myynnin väliltä. Tykkäsin olla siellä tosi paljon.

  2) Ompelemassa olen ollut 3 eri paikassa, niin tehtaassa kuin pienessäkin ompelimossa. Siihen olen koulutuksenkin saanut.

  3) Kausityöntekijänä jäätelötehtaalla ja sokeritehtaalla.

  4) Ja nykyinen työ, josta hoitovapaalla olen, on metallipuolella cnc-sorvari. Jotta laidasta laitaan on tullut tehtyä kaikkea.

   2. Neljä tv-ohjelmaa, joita tykkään katsella

   1)  Pokka pitää

   2) Metsolat

   3) Emmendale

   4) Kotikatu

   3. Neljä paikkaa, jossa olen lomaillut

   1) Portugali

   2) Kreikka

   3) Tallinna

   4) Lappi, siellä Levi ja Ylläs

   4. Neljä internet sivua joilla käyn päivittäin

   1) Oma ja muiden blogit

   2) Facebook

   3) Sähköpostit

   4) Huuto.net

   5. Neljä lempiruokaani

   1) Spagetti ja jauhenlihakastike

   2) Perunamuusi ja lihapullat

   3) Lazagne

   4) Näin kesällä uudet potut ja siihen grillissä tehtyä broileria lisukkeineen.

   6. Neljä paikka jossa olisin kaikkein mieluiten nyt

   1) Laivalla

   2) Jossain kesämökillä järven rannalla

   3) Lapissa

   4) Omassa uudessa pihakeinussa, johon ei paljoa tällä viikolla kerkeä kun pitää valmistella viikonlopun kakkuja :))

 Haastan mukaan tällä kertaa Kyökkiksen, Kakkupaakarin Marjan, Rouva Täytekakun  sekä Siiliparatiisin